1394-09-03 17:37
1116
0
23493
مدیر خانه مطبوعات استان گلستان تاکید کرد :

تسریع در بروز رسانی پرونده و عضویت فعالان رسانه ای استان در خانه مطبوعات

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان با توجه به تاکیدات وزارت متبوع و اجرای اساسنامه جدید  بر تسریع بروزرسانی پرونده ،تکمیل مدارک و عضویت تمامی فعالان رسانه ای استان در خانه مطبوعات استان تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی آذری با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکیدات وزارت ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مبنی بر اجرای اساسنامه جدید و پالایش اعضای قبلی خانه مطبوعات استان تمامی همکاران و فعالان رسانه استان باید نسبت به بروزرسانی پرونده خود اقدام نمایند.

وی گفت: ارایه معرفی نامه جدید از رسانه محل فعالیت با قید سابقه فعالیت و تصویر دفترچه بیمه و آثار ضمیمه از مهمترین مدارکی است که همکاران عزیز باید در جهت تحویل آن تسریع نمایند .

مدیر خانه مطبوعات استان خاطرنشانکرد: اسامی اعضای خانه مطبوعات استان در پایگاه اطلاع رسانی خانه مطبوعات استان اعلام شده است و اعضایی که جلوی نام آنها علامت (*) قرار دارد پرونده آنها دارای نقص بوده و باید پر اسرع وقت مدارک عضویت خود را تکمیل نمایند.

وی گفت: اگر همکارانی که فعالیت مستمر رسانه ای داشته و اسامی آنان در لیست اعضای خانه مطبوعات اعلام نشده بدلیل عدم احراز شرایط عضویت بوده و در صورت فعالیت مستمر حتما باید اقدام به تکمیل و تحویل مدارک مورد نیاز نمایند.

آذری با تاکید بر اینکه برنامه و حمایت های وزارت متبوع از خانه مطبوعات استان ها در حال انجام است اظهار امیدواری کرد: بر اساس تاکیدات وزارت ارشاد اسلامی که پالایش اعضای خانه مطبوعات استان ها را در الویت قرار داده ،کاهش اهدا اعضای واقعی طبق اساسنامه جدید حتی با کاهش اعضا به تعداد ۲۰ نفر مورد تاکید قرار داده است و با برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان و اعلام به وزارت متبوع اقدامات حمایتی و اختصاص اعتبار به این تشکل صنفی نیز آغاز خواهد شد و فقط اعضا از خدمات برخوردار خواهند شد.از سویی حضور اعضا خانه که اسامی آنان در سایت خانه اعلام شده باشد در مجمع عمومی ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.